2012 m. balandžio 21 d., šeštadienis

šūdžiooooookas

helau,šiku, nes labai noriu pašikt.
Šiaip tai net nežinau kaip galėčiau apsišikt, nes tik ką tik tėtukas mane piso per subinę. Labai labai gražus jo bybis.
Aaai, noriu pasigirti, ryte pasisvėriau ir jibaaat, sveriu 61kg!!!iššikau 2kilus per tris dienas maždaug. Negaliu patikėt savim. Jeigu taip ir toliau, tai šeima galės šūdą valgyti visus ateinančius metus.
Nu ką, čia ne į temą labai buvo. Iš vis, šitas įrašas ne į temą, bet tai koks gi skirtumas... Sėdžiu prie unitazo ir džiaugiuosi, kad smarvės nėra nei gramo. Ryte paskambino sutenerė ir sakė, kad negalės nuvažiuot paimti sifilio tyrimų rezultato, tai teks man pačiai eiti į miestą. Vėl bijau, kad nesurasčiau kokio bybio.
Šiąnakt sapnavau daug visokių šūdų, bet pamenu tik patį šūdo galą, kad aš klausausi močiutės perdimo visu garsu, ir buvo tamsu. Aš atsistojau prie prie močiutės pizės, ir staiga pakeliu akis, ant jos stovi mano senelis su stovinčiu bybiu ir prašo pačiulpt. Sakau "Nu blemba senas iškrypėli,pisk mane pro šikną!" jis pradėjo labai juoktis, aš irgi, tada jis nulipo nuo tos pizės , kad mane išpistų, sakė, kad jau tuoj nuleis. Ir jis stipriai užkišo, ir mano sapnas baigėsi.

Vsio, lekiu apsitriesti, ir reikia šiaušt į miestą. Grįžusi išpisiu keletą šunų, jeigu jie normaliai atrodys po.
Praradau biškę savo šikimo sugebėjimus ir nebežinau kaip šikti tiesiai.šūdinai atsiprašau.

myliu senelio ir tėvelio bybius <3

Rudoji Palendrica

1 komentaras: